Nákupný košík
Váš košík je prázdny

Čo Vás naučíme

Analýza nákupného koša poskytuje cenné vzory nákupného správania vo forme prehľadných asociácií či sekvencií nakúpených produktov. Jej závery bývajú využívané v odporúčacích systémoch, pri zostavovaní ponukových balíčkov, k určovaniu obsahu propagačných katalógov a predovšetkým pri zacielení marketingových kampaní na existujúcich zákazníkov. Hoci z názvu úlohy je zrejmé, že sa pôvodne týkala predovšetkým obchodných reťazcov, dnes má svoje opodstatnenie vo všetkých organizáciách ponúkajúcich viac rôznych výrobkov alebo služieb.

Kurz zoznámi účastníkov s úlohou analýzy nákupného koša a jej aplikáciami. Účastníci sa naučia nájsť opakujúce sa vzory zloženia nákupných košov zákazníkov, ktoré ide použiť pre predikciu ich následného správania. V kurze sa zameriame predovšetkým na aplikácie záverov pre krížový predaj (cross-sell). Štandardná úloha analýzy nákupného koša bude doplnená o analýzu sekvencií nákupov. Ukázané budú aj možnosti využitia behaviorálnych, postojových a ďalších dát o zákazníkoch ku skvalitneniu odporúčaní pri krížovom predaji.

Účastníci sa naučia pripraviť si transakčné dáta pred analýzou a z pripravených dát generovať užitočné asociačné pravidlá o nákupnom správaní zákazníkov. Pravidlá budú vedieť ohodnotiť pomocou špecifických metrík a vybrať pravidlá vhodné pre predikčnú úlohu krížového predaja.

 

Požadované vstupné znalosti

Pre úspešné absolvovanie kurzu postačí užívateľská znalosť práce na počítači. Ako úvod do problematiky data miningu odporúčame kurz „Data mining – získavanie znalostí z databáz“.

Kurz je určený pre marketingových pracovníkov a analytikov, ktorí riešia úlohu optimalizácie cross-sell kampaní, hľadajú vhodné zacielenie zákazníkov a preferujú riešenie s ľahkou interpretáciou.

Osnova kurzu

Po teoretickom zoznámení s úlohou, transakčnými dátami, prípravou dát, modelovaním a interpretáciou pravidiel a modelov si účastníci nadobudnuté znalosti overia na praktických príkladoch. Praktická časť výučby bude prebiehať za podpory softvéru IBM SPSS Modeler.

-    úloha následného a krížového predaja
-    transakčné nákupné dáta a ich reštrukturalizácia
-    vizualizácia nákupných vzorov
-    asociačné pravidlá a ich štatistiky
-    filtrovanie pravidiel
-    hľadanie sekvencií
-    predikcia nákupného správania

Trvanie kurzu: 1 deň Cena kurzu: 294,00€

Termín aktuálne pripravujeme. V prípade záujmu si termín kurzu môžete vyžiadať pomocou jednoduchého formulárika nižšie, naplánovaný termín kurzu Vám pošleme na uvedený e-mail..

Vyžiadanie termínu

Doplnkové informácie

  • Miesto konania kurzu: Bratislava
  • Realizácia termínu závisí od jeho naplnenosti
  • V rámci kurzu je pripravené občerstvenie (káva, čaj..)
  • Všetky uvedené ceny sú konečné s DPH
  • V prípade záujmu je možné zabezpečiť obed
  • V prípade záujmu je možné zabezpečiť ubytovanie
  • Možnosť realizovať formou náhradného plnenia

Aby sme vám mohli poskytnúť lepšie funkcie, využívame na webových stránkach Cookies.

Kliknutím na tlačítko Rozumiem vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Zistiť viac informácií

Rozumiem

Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad preferovaný jazyk a ďalšie nastavenia. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Súbory cookie môžu byť použití aj na zhromaždovanie štatistických a marketingových údajov.

Na našom webe využívame Google Analitics cookies, ktoré nám umožňujú zistiť reálnu návštevnosť našej stránky.

Zoznam použitých cookies:

  1. Session Cookie - Cookie s náhodne generovaným názov, ktorá sa dá využiť pri prihlasovaný
  2. Google Analitics - Cookie využívaná na vedenie štatistiky o prístupoch na našu webovú stránku
  3. Cookie Accept - Informácia či návšetvník súhlasí z ukladaním uvedených cookies.